حضور موزیسین‌های ایران در رویدادهای فرهنگی جهان می‌تواند سرآغاز اتفاقات خوبی باشد و ثابت كند كه آن‌ها توانایی اجرای هر نوع قطعه‌ای را دارند.

چهره‌های هنری ایران را به سایر ملل نشان می‌دهیممهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری در خصوص اجرای اركستر سمفونیک به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اركستر سمفونیک با دو رهبر به شانگهای چین سفر كرده و در سركنسولگری ایران  و در مقابل مقامات محلی به روی صحنه رفته است.

وی ادامه داد: بخش اول اجرا با رهبری فرهاد فخرالدینی شامل موسیقی ملی ایران بود. بخش دوم اجرا هم به رهبری نصیر حیدریان انجام شده است.

وی درباره بازتاب‌های این اجرا اظهار داشت: این اتفاق، بازتاب‌های خوب رسانه‌ای برای ایران به همراه داشته است و در واقع حضور ایران در رویدادهای فرهنگی جهان می‌تواند سرآغاز اتفاقات خوبی باشد. می‌تواند چهره‌های هنری ایران را به سایر ملل نشان دهد و ثابت كند كه هنرمندان ایرانی توانایی اجرای هر نوع قطعه‌ای را دارند.

وی افزود: دستاورد دیگر بعد از پایان این سفر این بود كه هنرمندان امیدوار شدند با تغییرات و تحولات ایجاد شده ، از این پس اتفاقات خوبی را از اركستر سمفونیك شاهد باشیم و مهمترین دستاورد نیز امیدواری هنرمندان به تصمیماتی است كه در حوزه موسیقی گرفته می شود و باعث می‌شود روابط بین المللی بیشتر و موزیسین های ایرانی نیز در سطح جهان معرفی شوند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.