گرامیداشت روز ملی جمهوری آذربایجان توسط وزیر ارتباطات

"محمود واعظي" وزير ارتباطات و رييس كميسيون همكاري مشترك اقتصادي ايران و آذربايجان در مراسم روز ملي آذربايجان شركت كرد.

گرامیداشت روز ملی جمهوری آذربایجان توسط وزیر ارتباطات به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، مراسم روز بزرگداشت جمهوری آذربایجان در سفارت این کشور در تهران، برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور مقامات و مسولين لشگري و كشوري و سُفرايي از ديگر كشورها حاضر بودند  واعظي اين روز را به دولت و ملت آذربايجان تبريك گفت.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با ابراز خرسندي از برگزاري اين مراسم در تهران گفت: صميميت و همكاري مبتني بر روابط دو كشور، در كم نظيرترين حالت خود در سي سال اخير قرار دارد وي افزود: هيچ مانعي نمي تواند اين رابطه مستحكم و نزديك را تحت تاثير قرار دهد.

 واعظي با اشاره به پروژه هاي مشترك دو كشور گفت: اجراي اين پروژه ها مي تواند ضمن گستردگي روابط در سطوح مختلف اقتصادي و غير اقتصادي بين دو كشور زمينه همكاري و مشاركت بخش خصوصي و همچنين استانهاي هم جوار يا داراي فعاليت اقتصادي مشابه ايران و آذربايجان را فراهم سازد.

گفتني است؛ در 28 مي سال 1918 سالروز استقلال آذربايجان از امپراتوري روسيه بوده و در اين كشور به روز ملي آذربايجان نامگذاري شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار