آذری: آن بالایی ذوب آهن را دوست داشت

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: مسئولان برای برگزاری بازی روی تاریخ مد نظر خود اصرار کردند اما با عنایت آن بالایی ذوب آهن به قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ سعید آذری پس از قهرمانی ذوب‌آهن در جام حذفی اظهار کرد: خدا را شاکرم و از مسئولان ذوب‌آهن به دلیل حمایتشان تشکر می‌کنم.

وی افزود:  زمین وضعیت خوبی نداشت و حتی مهدی رحمتی در همان اولین جلسه تمرین اعتراض کرد. با این حال فکر نمی‌کردم این مسابقه به این شکل برگزار شود. از مردم خوب خرمشهر تشکر می‌کنم. و به فوتبال ایران برای داشتن چنین هوادارانی تبریک می گویم.

آذری ادامه داد: سال گذشته من و گل‌محمدی از ذوب‌آهن و منصوریان و قنبرزاده از نفت به یک نشست صمیمی دعوت شدیم تا تاریخ فینال جام حذفی را مشخص کنیم اما امسال گفتند تاریخ مشخص شده و تغییر نمی‌کند و روی مواضع‌شان ماندند. با این حال آْن بالا یکی ما را بیشتر از همه دوست داشت و درنهایت با عنایت خدا قهرمانی را به دست آوردیم.

وی درباره ادامه همکاری با گل‌محمدی و تمدید قرارداد کاوه رضایی اظهار کرد: نگران ذوب‌آهن نباشید همه می‌مانند. یحیی با ما برای تمدید قرارداد صحبت کرده و کاوه هم اگر پیشنهاد خارجی نداشته باشد در ذوب آهن می ماند.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد استعفایش گفت: با من صحبتی  نشده. ذوب‌آهن خانه من است و  نان زن و بچه‌ام را از این تیم می‌برم. تا وقتی که بخواهند در این تیم خواهم ماند اما یکسری خواسته‌های تکنیکی و فنی دارم و باید این خواسته‌ها برای موفقیت در آسیا حاصل شود و من حاضر نیستم موقعیت حرفه‌ای‌ام را فدا کنم. اگر با این درخواست ها موافقت بشود با کمال میل به فعالیتم ادامه می دهم در غیر این صورت ترجیح می دهم به زندگی شخصی یا حتی ادامه تحصیلم بپردازم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار