بهروان:فینال جام حذفی در بهترین شکل برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ‌فینال جام حذفی در بهترین شرایط و شکل ممکن برگزار می شود.

غلامرضا بهروان پیش از آغاز دیدار نهایی جام حذفی بین تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران افزود: ‌البته مشکلاتی وجود دارد که آن هم به دلیل کم تجربگی مسئولان برگزاری است.

وی گفت: باید به مسئولان برگزاری حق داد آنان برای نخستین بار است که میزبانی یک دیدار مهم را برعهده دارند و ناهماهنگی دربرخی موارد مشاهده می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: ‌البته این موارد آنچنان جدی نیست با این همه درسال آینده و کسب تجربه مسئولان محلی دیدار نهایی جام حذفی با کیفیت بالاتری برگزار خواهد شد.

بهروان هدف اصلی مسئولان سازمان لیگ از برگزاری این دیدار در این منطقه را پاسداشت خون شهدا و قدردانی از مردم این خطه که در طول هشت سال دفاع مقدس از خود خاطرات خوبی به نمایش گذاشتند، دانست و گفت:‌ برگزاری این دیدار سبب شده تا مردم خرمشهر از سه هفته پیش که لیگ برتر به پایان رسیده است مقداری از آلام و دردهای خود را فراموش کرده و فقط به فکر برگزاری این دیدار باشند.

وی افزود: ‌شور و هیجان در شهر به پا شده و مردم به شدت از این اتفاق خوشحال هستند و این یعنی اینکه ما به هدف مان نزدیک شده ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.