ساری،

یک ژرمن در بابل

مربی آلمانی به تیم خونه به خونه مازندران پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: مربی آلمانی به عنوان دستیار اول علیرضا مرزبان در رقابتهای فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور حضور دارد و با ثبت رسمی قراردادش معرفی خواهد شد. جواد حسن زاده افزود: مجید نوروزی ، مهرداد میناوند و میثم رضاپور به عنوان کمک مربی و نادر غبیشاوی نیز به عنوان مربی دروازه بان های تیم خونه به خونه انتخاب و در رقابتهای این فصل در کادر فنی این تیم حضور خواهند داشت.

وی همچنین به تمدید قرارداد پنج بازیکن تاثیرگذار تیم خونه به خونه درفصل گذشته لیگ دسته یک اشاره کرد و افزود: محمد غلامی، روح الله باقری، حسین نائیجی، محمد علیزاده و هادی خیری با تمدید قراردادشان دراین تیم ماندنی شدند.

مدیر باشگاه خونه به خونه مازندران افزود: باشگاه پس از به خدمت گرفتن علیرضا مرزبان به عنوان سرمربی جدید ، درصدد جذب بازیکنان با کیفیت لیگ دسته یک و برتر کشور است و در نخستین گام نیز بازیکنانی که در فصل گذشته درتیم بودند و عملکرد بهتری داشتند، قراردادشان تمدید شد.

حسن زاده همچنین گفت: رامتین سلیمان زاده ؛ دفاع وسط فصل گذشته پیکان تهران و مجتبی محبوب مجاز پشت فروارد تیم مس رفسنجان بازیکنانی هستند که با باشگاه خونه به خونه مازندران به توافق رسیدند.

وی افزود: تلاش باشگاه برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی این تیم همچنان ادامه دارد و طی روزهای آینده نیز اخبار خوشی در این زمینه به اطلاع هواداران تیم می رسد. فصل جدید رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور از 18 مرداد آغاز خواهد شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.