خانواده بابلی دیه پدرشان را برای ساخت آزمایشگاه پزشکی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، خانواده لطیفی دیه 2 میلیارد ریالی پدرشان را برای ساخت آزمایشگاه بیمارستان 17 شهریور بابلکنار اهداء کردند.

مرحوم همت لطیفی ، عصر عاشورای سال 93 بر اثر تصادف جان باخت و فرزندانش دیروز چک دو میلیارد ریالی دیه را به رئیس این بیمارستان تقدیم کردند.

نادر لطیفی فرزند مرحوم لطیفی گفت: از آنجا که پدرم همیشه دغدغه بهداشت و درمان منطقه بابلکنار را داشت، با بررسی های میدانی متوجه شدیم این بیمارستان نیازمند آزمایشگاه است و دیه او را برای بهره مندی اهالی بخش و مسافران این منطقه گردشگری به این امر اختصاص دادیم .

رئیس بیمارستان 17 شهریور بابل هم با قدردانی از خانواده مرحوم لطیفی گفت : 30 درصد از آزمایشگاه این بیمارستان اکنون ساخته شده است و کمک این خانواده نقش مهمی در تجهیز و تکمیل آن خواهد کرد.

دکتر رمضان آقاجانی افزود : با توجه به اینکه بیمارستان 17 شهریور در بخش هایی همچون اعصاب، جراحی، ارتوپدی، دندانپزشکی و زنان و زایمان فعالیت دارد ، ساخت این آزمایشگاه یک ضرورت بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که در کنار دانشگاه علوم پزشکی مازندران خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد هم اکنون بیمارستان های آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان 17 شهریور بابلکنار و بیمارستان کودکان امیرکلا را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار