امسال برای اجرای طرحهای هادی در 75 روستای استان 200 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه این طرحها با هدف عمران و آبادانی روستاه در قالب طرحهای جدید و نیمه تمام در روستاهای بالای 20 خانوار استان در دست اجرا است.

عزیزی مدیر کل بنیاد مسکن استان اذربایجان غربی گفت : در حال حاضر عملیات اجرای طرح های هادی در 75 روستا در دست اجرا ست که برای اجرای این طرحها در مجموع 200 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

او گفت : در حال حاضر این طرح ها در مجموع از 60 درصد پیشرفت برخوردار هستند که از این تعداد طرح هادی عملیات اجرائی آن در 35 روستا تا پایان تیر ماه سالجاری به اتمام خواهد رسید

عزیزی افزود ما بقی طر ح ها نیز تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید و میزان برخورداری روستاهای استان از مزایای طرح هادی با 5 درصد افزایش به 22 درصد خواهد رسید.

استان آذربایجان غربی دارای 2 هزار 220 روستای بالای 20 خانوار است که در حال حاضر برای تمامی این روستاها نقشه طرح هادی تهیه شده است که با تخصیص اعتبارات لازم بتدریج در این روستاها طرح هادی اجرا خواهد شد و در حال حاضردر 434 روستای استان اجرای طرح هادی اجرا شده که امسال این تعداد طرح هادی به 509 روستا افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.