مدیرعامل بیمارستان رضوی از درمان رایگان بیماران مبتلا به صرع به مناسبت عید سعید فطر و در حاشیه کنگره بین‌المللی صرع در بیمارستان رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر سعید هاشم‌‌زاده گفت: به مناسبت عید سعید فطر، از 22 تیرماه لغایت 10 شهریورماه پذیرش و درمان بیماران مبتلا به صرع را در دستور کار خواهیم داشت همچنین از 12تا 20 شهریور در حاشیه کنگره بین‌المللی صرع ( این کنگره از 17 تا 19 شهریورماه در بیمارستان رضوی برگزار خواهد شد)، پذیرش و درمان تعداد محدودی از بیماران مبتلا به صرع‌های پیچیده با استفاده از نظر مشورتی اساتید برجسته شرکت‌کننده در کنگره، انجام خواهد شد؛ بیماران بی‌بضاعت و کم‌بضاعت در راستای این طرح، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص نحوه‌ی ثبت‌نام برای متقاضیان این طرح افزود: از 22 تیرماه لغایت 10 شهریورماه پذیرش این بیماران تنها از طریق برقراری تماس با تلفن‌های 36002794 و 36002796 امکانپذیر خواهد بود.

مدیرعامل بیمارستان رضوی در خصوص پذیرش بیماران مبتلا به تومور مغزی نیز گفت: بیش از 840 پرونده پزشکی از اقصی نقاط کشور به دست ما رسیده است که این پرونده‌ها در دست بررسی است؛ با توجه به اولویت درمانی که در خصوص بیماران وجود دارد و با توجه به ظرفیت سعی خواهد شد در زمان‌های از پیش تعیین شده نسبت به درمان این بیماران اقدامات لازم صورت گیرد.

شایان ذکر است؛ جهت اجرای مناسب طرح و به منظور تکریم مراجعین و جلوگیری از اتلاف وقت بیماران، ثبت نام تنها از طریق تماس تلفنی با تلفن‌های 36002794 و 36002796 و از تاریخ 22 تیر ماه لغایت 10 شهریور ماه امکانپذیر خواهد بود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.