نکونام در راه بازگشت به سایپا

پس از اتمام قرارداد جواد نکونام با العربی قطر، وی در راه بازگشت به فوتبال ایران و باشگاهخ سایپا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که در نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ برتر پانزدهم، با جدایی از سایپا به العربی قطر پیوست پس از پایان لیگ ستارگان قطر با نارضایتی جیان فرانکو زولا سرمربی ایتالیایی این تیم، برای تمدید قرارداد مواجه شده و در آستانه بازگشت به فوتبال کشورمان قرار گرفته است.

حسین فرکی که به تازگی به عنوان سرمربی جدید سایپا انتخاب شده، برای تقویت خط میانی نارنجی پوشان پایتخت روی نکونام نظر دارد. نکونام در تیم ملی  و پاس تهران زیر نظر حسین فرکی کار کرده و یکی از بازیکنان مورد علاقه این مربی به شمار می رود.

هر چند نکونام قصد دارد یک فصل دیگربه بازی ادامه دهد اما برخی رسانه ها در روزهای اخیر از حضور نکونام در کادرفنی تیم ملی به عنوان یکی از دستیاران کارلوس کی روش خبر داده بودند.

مسئولان باشگاه سایپا همزمان برای تمدید قراداد آندرانیک تیموریان کاپیتان کنونی تیم ملی فوتبال کشورمان در تلاش هستند و به احتمال فراوان یکی از این 2 بازیکن به عنوان زوج ابراهیم صادقی در پست هافبک دفاعی نارنجی پوشان پایتخت در لیگ شانزدهم به میدان می رود.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار