گل محمدی:فینال در شرایط عادلانه برگزار نمی‌شود

سر‌مربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی فینال گفت:‌ همه مسائل دست به دست هم میدهد تا استقلال قهرمان شود اما ما تلاشمان را برای کسب جام انجام دادیم.

گل محمدی:فینال در شرایط عادلانه برگزار نمی‌شودبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،یحیی گل محمدی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحال هستیم که در شهر قهرمان پرور خرمشهر حضور داریم و امیدوارم در شهر مردم خرمشهر بازی کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی فینال از اهمیت خاصی برخوردار است اما ما باید تلاشمان را برای فتح جام انجام دهیم
ما دو بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم و‌از لحاظ بدنی بازیکنان وضعیت خوبی ندارند.همچنین فقط سه روز ر‌یکاوری داشتیم و نتوانستیم تمرین خوبی برگزار کنیم، البته ما توانایی قهرمانی در جام حذفی را داریم وبا تمام وجود برای بدست آوردن جام تلاش میکنیم.

گل محمدی تصریح کرد: استقلال تیم قابل احترامی است و نتایج خوبی در لیگ گرفته است. آنها قابلیت قهرمانی در جام حذفی را دارد.

به هرحال همه چی به شرایط بازی برمیگردد و تیمی که از موقعیتها بهتر استفاده کند و شرایط روحی خوبی داشته باشد میتواند جام را به شهر خود ببرد.

سر‌مربی تیم ذوب آهن در خصوص اینکه اکثر خوز‌ستانی ها استقلا‌لی ‌هستند بیان کرد: با توجه به اینکه مردم خوزستان طرفدار استقلال هستند ما به نوعی مهمان در این بازی هستیم. خرمشهر فاصله زیادی با اصفهان دارد و نتوانستیم هوادار بیاوریم. از لحاظ تماشاچی ضعیف هستیم و در واقع مهمان محسوب می‌شویم. 

وی درباره حضور نداشتن چند باز‌یکن استقلال در این بازی گفت: ما هم برای این بازی چند مصدوم داریم. پهلوان و بیگ‌زاده مصدوم هستند و رجب زاده هم و‌ضعیتش مشخص نیست.به هرحال وضعیت خوبی نداریم و بعد از بازی با ‌العین ‌امارات  دو ‌بازیکن مصدوم شدند اما تلاشمان را کردیم تا شرایط تیم بهتر شود.همچنین مسئولان فرصت را از ما گرفتند و نتوانستیم با شرایط برابر مقابل استقلال قرار بگیریم. از برنامه ریزی سازمان لیگ رضایت نداریم ، اما به اجبار باید بازی کنیم.

گل محمدی بیان کرد: دو تیم خوب لیگ برتر در جام حذفی برابر یکدیگر قرار میگیرند اما شرایط دو‌تیم یکسان نیست . فینال جام حذفی را روز نهم خرداد گذاشتند کی‌ر‌وش طبق همین برنامه باز‌یکنی از دو تیم دعوت نکرد.ما اصرار داشتیم بازی زودتر برگزار شود. سال گذشته در ‌فیفا دی چند بازی برگزار شد اگر قانونی وجود داشته باشد چرا آن زمان بازی باشگاهها برگزار شد،بهانه ها قابل قبول نیست.

سر‌مربی تیم ذوب آهن عنوان کرد: بحث رای کمیته انظبا‌طی هم مطرح است .به هر حال اتفاقاتی افتاد و‌همه چیز دست به دست هم میدهد تا استقلال قهرمان شود؛اما تیمی که قصد قهرمانی در جام حذفی دارد باید همه مسائل را فراموش کند و موانع را پشت سر بگذارد. شرایط جسمی بازیکنان خوب نیست اما امیدوارم بتوانیم جام را کسب کنیم .

گل محمدی درباره اینکه ناکامی احتمالی ذوب آهن را گردن سازمان لیگ می‌گذارد بیان کرد: سازمان لیک در این خصوص بی تاثیر نبوده است و به نوعی برنامه مان را برای فینال بهم ریخت.

وی درباره اظهارات تمسخرآمیز مدیرعامل ذوب آهن درباره زمین گفت: شرایط زمین برای هر دو تیم خوب نیست. دوستان زحمت می‌کشند تا شرایط را بهتر کنند. برای بازی امروز از مسئولین شهر تشکر میکنم و کسانی که زحمت کشیدند قدر دانی میکنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال باعث افتخار است در شهر خرمشهر حضور داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار