دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری از 31 شهریور ماه لغایت 2 مهرماه در بافق برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فرماندار بافق در نشست برنامه ریزی برگزاری دومین کنفرانس معدنکاری با اعلام آمادگی کامل دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری این کنفرانس گفت: این کنفرانس گامی موثر در راستای اجرای سند توسعه شهرستان بویژه احداث و توسعه صنایع جوارمعدنی است.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: برگزاری کنفرانس معدنکاری در بافق راهی برای تقویت ایجاد منطقه ویژه معدنی در این شهرستان محسوب می شود.

دبیر دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری ایران بیان کرد: اهداف این کنفرانس شناسایی و معرفی فناوری های نوین معدنکاری ، زمینه سازی ایجاد منطقه ویژه فناوری های معدنکاری و انتقال توسعه تکنولوژی ماشین آلات معدنی است.

علیرضا یاراحمدی گفت: به همت دانشگاه یزد و با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی، دانشگاه آزاد و سایر ارگان های شهرستان، دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری 31 شهرویر ماه تا دوم مهرماه سال جاری در آهنشهر بافق برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه قابلیت ساخت تجهیزات معدنکاری و کارخانجات جوار معدنی در شهرک های صنعتی کشور وجود دارد خاطر نشان کرد : شهرستان بافق به لحاظ داشتن پتانسیل های بالا می تواند این اطمینان را به مشتریان بدهد که در این شهرستان قطعات مورد نیاز آن ها ساخته خواهد شد.

 دبیر دومین کنفرانس ملی فناوری های معدنکاری ایران افزود: امروزه ۶۵ درصد از تکنولوژی هایی که در معادن بکار برده می شود در کشور قابل ساخت است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار