معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از حضور 13 هنرمند صنایع دستی در بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با شعار « صنایع دستی تبلور عینی اقتصاد مقاومتی» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به آفرین گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع دستی استان در 13 غرفه به متراژ 125 متر مربع در رشته‌های ورنی، حکاکی روی فلز، سفال و سرامیک، نقاشی روی سفال، چاپ باتیک، رودوزی‌های سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، هم جوشی شیشه و تولیدات چرمی دست دوز به نمایش عموم گذاشته شده است که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه ملی صنایع دستی محفلی برای معرفی هنر دست و بازتاب ذوق و سلیقه مردم هر استان است و بستر را برای حرکت به سمت برند سازی و تجاری شدن فراهم می‌سازد.

به آفرین خاطر نشان کرد: با حمایت از هنرمندان صنایع دستی در تلاشیم تا شاهد حضور پر رنگ صنایع دستی آذربایجان‌شرقی در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم؛ چرا که این مساله را گامی مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می‌دانیم.

گفتنی است: بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران تا 10 خرداد از ساعت 10 الی 21 در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار