رقابتهای جایزه بزرگ دوومیدانی در بخش بانوان ظهر امروز در مجموعه آفتاب انقلاب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ؛ مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی، در بخش بانوان، صبح امروز (شنبه) ، در سه ماده در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
 
در این رقابتها شرکت کنندگان از تیم های البرز، خراسان رضوی، کردستان، تهران، فارس، گلستان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی در مواد، 200 متر، 400 متر و پرش سه گام به مصاف یکدیگررفتند.  
 
نتایج مسابقات در بخش بانوان در ماده 200متر به شرح زیر است:فائزه نسایی از خراسان رضوی با ثبت زمان 26:14 به مقام نخست دست پیدا کرد و پس ازوی مائده علی نژاد و سمیه کاظمی به ترتیب در رده های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
 
در ماده 400متر الهام کاکلی از استان البرز با ثبت زمان 57:56 توانست به مقام قهرمانی  این دوره از رقابت ها دست یابد و زهرامرادی و نیلوفر سرحدی به عناوین دوم و سوم این مسابقات دست یافتند.

 
در ماده پرش سه گام نیز جواهر زمانی از گلستان با 12:86رکورد سانتی متر توانست به مقام نخست دست پید ا کند و پس از وی سمانه کوهکن و ثریا قلیچ نیازی از همین استان با رکوردهای 12:24و 11:74 به ترتیب در مکانهای دوم و سوم این مسابقات ایستادند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار