فرمانده انتظامي باغملک گفت: اعضاي باند 3 نفره سارقان به همراه 20 فقره سرقت موتورسيکلت در اين شهرستان شناسایی و منهدم گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند بیان کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در  باغملک، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و گشت زني نامحسوس در مناطق مختلف شهر، موفق شدند 3 سارقان حرفه اي را شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي باغملک اظهار داشت: ماموران پس از شناسايي مخفيگاه سارقان فعاليت آنان را كنترل کرده و در فرصتي مناسب طي هماهنگي‌هاي انجام شده با مقام قضائي، در يک عمليات غافلگيرانه سارقان را در مخفيگاهشان دستگير کردند.

سرهنگ محسن دالوند تصریح کرد: سارقان جهت تحقيقات بيش تر به پليس آگاهي منتقل و مورد بازجويي قرار گرفتند که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده که در نهايت با ارائه مدارک و مستندات جمع آوري شده از سوي پليس، به بزه ارتکابي و سرقت 20 دستگاه انواع موتورسيکلت از مناطق مختلف سطح شهر اعتراف نمودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضائي شدند، از عموم شهروندان خواست از رها کردن موتورسيکلت خود بدون قفل فرمان خودداري کرده و همواره به توصيه هاي پليس توجه جدي داشته باشند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
مااز جناب سرهنگ محسن دالوند کمال تشکرداریم که باسارقین چنین برخورد نموده اید