نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت:خدمت رسانی به مردم باید اولویت برنامه های مسوولان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ وحدتی درجلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند افزود:مردم به طور قطع با شرکت گسترده خود در انتخابات پایبندی خودشان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی پیشرفت و توسعه در کشور را مدیون حضور مردم در تمامی عرصه ها و پشتیبانی آنها عنوان کرد و افزود:مسوولان نباید در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند.

وحدتی با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و اینکه کارگزاران باید در جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند خاطر نشان کرد:خدمت رسانی به مردم همواره مورد تاکید قرآن و امامان بوده و در جامعه اسلامی خدمت به مردم خود یک ارزش اسلامی و انسانی محسوب می شود.

وی به موقعیت زمانی و مکانی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان نیز اشاره کرد و افزود:جمهوری اسلامی بعنوان نماینده اسلام ناب محمدی همواره مورد هجمه های فرهنگی تبلیغاتی دشمن قرار گرفته است.

نماینده مردم بستان آباد آرایش های سیاسی مختلف در جهان امروز بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان از اقتدار کشورمان عنوان کرد وافزود:بصیرت و حرکت بر مسیر ولایت امروز بیش از پیش نیاز جامعه است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.