محمد غلامی، روح الله باقری، حسین نائیجی، هادی خیری و محمد علیزاده بازیکنانی هستند که فصل بعد را در خدمت تیم خونه به خونه خواهند بود.

5 بازیکن خونه به خونه تمدید کردند/جشن صعود برای صنعت نفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  مجتبی تقوی امروز رسما به تیم لیگ یکی نساجی مازندران ملحق شد و هدایت این تیم را برعهده گرفت.

موسوی با نساجی به توافق نرسید و قرارداد نبست.


5 بازیکن با خونه به خونه تمدید کردند

محمد غلامی، روح الله باقری، حسین نائیجی، هادی خیری و محمد علیزاده بازیکنانی هستند که فصل بعد را در خدمت تیم خونه به خونه خواهند بود. این بازیکنان قراردادشان را یک فصل دیگر تمدید کردند.

سرپرست جدید خونه به خونه انتخاب شد

سرپرست جدید تیم خونه به خونه مشخص شد.مسئولان تیم خونه به خونه مهران نجفی را به سمت سرپرست این باشگاه منصوب کردند. پیش تر ماجدی با این باشگاه به توافق مالی نرسید و ترجیح داد امسال با خونه به خونه قرارداد امضا نکند.

دستیاران مرزبان مشخص شدند

 قرار است یک مربی آلمانی به عنوان دستیار اول علیرضا مرزبان کارش را در تیم خونه به خونه آغاز کند همچنین  مجید نوروزی، مهرداد میناوند و میثم رضاپور به عنوان کمک مربی و نادر غبیشاوی نیز به عنوان مربی دروازبان های تیم خونه به خونه انتخاب شدند.

نصیرزاده مشاور حقوقی باشگاه مس شد

هوشنگ نصیرزاده قرار است در سال آینده به عنوان مشاور حقوقی باشگاه مس کرمان فعالیت کند.وی در نحوه بستن قرارداد ها و اساس نامه انضباطی به مسی ها مشاوره خواهد داد.

دوشنبه نفت آبادان جشن برگزار می کند

روز دوشنبه در ابادان تیم صنعت نفت جشن قهرمانی را برگزار خواهد کرد.این تیم با دست نشان توانست لیگ برتری شود و به همین خاطر جشن صعود برای نفت برگزار می شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار