جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: اساسی ترين حقوق انسانی، بهره مندی از امنيت اجتماعی و احساس امنيت است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفری گفت: رفتارهای خلاف هنجارها و عرف اجتماعی، در تقابل با ارزش‌های مطلوب و پذيرفته شده در جامعه است.

وی مقوله امنيت را از نياز هاي ضروري بشر دانست و افزود : امروزه واژه امنيت از جنبه ی فردی و اجتماعی، به جنبه ملی و بين المللی توسعه يافته است.

اين مقام مسئول تاكيد كرد : صيانت از امنيت اجتماعي به طرق و روش‌هاي مختلفی اتخاذ مي‌گردد كه يكي از آن روش ها مشاركت مردم در افزايش امنيت اجتماعي است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه مفهوم امنيت، مفهومي نسبي است گفت : نظم و امنيت، لازم و ملزوم يكديگر هستند به طوری كه مي‌توان گفت جامعه‌ای كه در آن نظم نباشد، امنيتی نيز نخواهد داشت.

سرهنگ جعفری با اشاره به اينكه امنيت سبب تحقق عدالت مي‌گردد خاطر نشان كرد : توسعه يافتگی يك كشور، در گرو برخورداري از امنيت داخلی و ملی است.

اين مقام انتظامی ادامه داد : تامين امنيت فقط وظيفه ی نهادهاي امنيتی و انتظامی نيست بلكه تمامي نهادها و افراد با يد در آن مشارکت کنند.

وي اساسی ترين حقوق انساني را بهره مندی از امنيت اجتماعي و احساس امنيت بيان و تصريح كرد : احساس امنيت شهروندان موجب بالا رفتن آسايش و رفاه شهروندان و پذيرش انجام امور تعهد و مسئوليت پذيري است.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه امينت از بنيادی ترين و اساسی ترين نيازهای انسان است گفت: نظم و امنيت در جامعه مستلزم همکاري و تعامل آحاد جامعه با پليس است.


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.