لرستان؛

درخشش نمایش زنه چال از بروجرد در جشنواره ی ملی تئاتر تیرنگ

نمایش زنه چال از برجرد به نویسندگی و کارگردانی «پژمان شاهوردی» در ٥ بخش جشنواره ملی تئاتر تیرنگ حائز رتبه های برتر شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هیأت داوران سیزدهمین جشنواره تئاتر تیرنگ پس از بررسی ٢١ اثر در سه بخش صحنه‌ای، اجراهای پژوهشی و آیین‌های نمایشی، برترین‌ها را مشخص کرد.

در این جشنواره نمایش "زنه چال" اثر هنرمندان لرستانی در ٥ بخش طراحی فضا، بازیگری زن، ایده و متن ، بازیگری مرد و کارگردانی موفق به کسب لوح تقدیر شد.

در بخش پژوهش: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به حمزه کاظمی برای پژوهش تیرگان از مازندران، مهدی دریایی برای پژوهش (لا‌لا‌لا‌لا علی‌اصغر) از مرکزی، رضا فقیهی برای رشکی و ماسی از همدان اهدا شد.

همچنین در بخش آیین‌های نمایشی در قسمت موسیقی: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به اجراکنندگان آیین صحرا از گلستان (اسفندیار قرنجیک) ورشکی و ماسی از همدان (رضا فقیهی) تقدیم شد.

در طراحی فضا: لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس به پژمان شاهوردی برای نمایش زنه چال از لرستان، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به محسن اردشیر برای نمایش خوشه برنج از مازندران و پرهام اخلاقی برای نمایش کوچ آبی از مازندران اهدا شد.

در بخش بازیگری زن: لوح تقدیر به همراه تندیس و جایزه نقدی به حدیث گودرزی برای نمایش زِنه چال از لرستان، لوح تقدیر و جایزه نقدی به امینه فخری برای نمایش نون پوشون از بوشهر و رخساره شهنه راد برای نمایش نون پوشون از بوشهر تقدیم شد.

در بخش بازیگری مرد: لوح تقدیر، تندیس به همراه جایزه نقدی به گروه نمایش شاهزاده ابراهیم از گیلان به آقایان مصطفی و مرتضی اورسا، لوح تقدیر و جایزه نقدی به میلاد صادق زاده برای نمایش زِنه چال از لرستان و قاسم رجبی برای نمایش مجلس شلمچه از مازندران اهدا شد.

در بخش ایده و متن لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی به پژمان شاهوردی برای نمایش زنه چال از لرستان، لوح تقدیر و جایزه نقدی به محسن اردشیر برای نمایش خوشه برنج از مازندران و پرهام اخلاقی برای نمایش کوچ آبی از مازندران تقدیم شد.

در بخش کارگردانی: لوح تقدیر، تندیس به همراه جایزه نقدی به پژمان شاهوردی برای نمایش زِنه چال از لرستان، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به محسن اردشیر و غنچه شکوهیان برای نمایش خوشه برنج از مازندران و پرهام اخلاقی برای نمایش کوچ آبی از مازندران اهدا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار