با حضور رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح آقای عباسی به عنوان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی این گچساران منصوب شد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید هوشنگ رحیمیان رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به اولویت‌های بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: مقوله اقتصاد مقاومتی و تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان امری مهم و ضروری است.
 
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بسیج جامعه پزشکی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام‌های موثری برداشته است، گفت: انتظار می‌رود تمامی مدیران و مسؤولان استانی همکاری و مساعدت لازم در حوزه سلامت را با بسیج جامعه پزشکی داشته باشند.
 
رحیمیان از اجرای مطلوب بیمارستان صحرایی گچساران که در سال گذشته به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران و شبکه بهداشت این شهرستان و نهادهای فعال در حوزه سلامت به ویژه هلال‌احمر و بیمارستان بعثت شرکت نفت و دیگر نهادها اجرا شد تقدیر و تشکر کرد.
 
وی با اشاره به اهمیت جذب، ساماندهی و به کارگیری، تعامل و ارتباط  بسیجیان متخصص و تاثیرگذار با نهادهای سلامت اذعان کرد: تعامل سازنده جهت ارتقاء بهداشت و سلامت استان ضروری است.
 
به گزارش فارس در پایان این مراسم از خدمات رضا رمضانی تقدیر و تشکر شد و ایازعلی عباسی به عنوان مدیر جدید کانون بسیج جامعه پزشکی گچساران منصوب شد.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: معرفی ، رئیسبسیج ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.