براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان باغبان 37 ساله شب گذشته بدنبال سوزاندن زغال چوب در داخل خانه باغ, مرگ خود را رقم زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ براساس اعلام این مرکز ساعت 12 رو جمعه, بدنبال اعلام گزارشی با اپراتوری 115 بستان آباد,  پایگاه اورژانس شیبلی به محل حادثه در منطقه قوری گل اعزام شد.

با بررسی تکنسینهای اعزامی و رسیدگی به وضیعت این مصدوم , از فوت آقای 37 ساله  خبر دادند.

این مرد باغبان که برای گرم کردن خود در شب گذشته از زغال چوب استفاده کرده بود, با افزایش مقدار مونوکسیدکربن در محل منجر به کاهش هوشیاری و مرگ او شده بود و اقوامش امروز بعد از مراجعه به خانه باغ متوجه وضیعت او شده بودند.

علايم مسموميت با مونوکسيد کربن مي تواند طيف وسيعي از علايم را شامل شود. 

1- سردرد 2- ضعف جسماني 3- سرگيجه و بي قراري 4-  تهوع و استفراغ 5- خميازه کشيدن بيش از حد  6 –  کاهش ديد از علايم عمومي مسموميت‌ها هستند  7 – حالت خواب الودگي شديد، کسلي، خستگي و کاهش قدرت عضلاني از جمله علايم اوليه مسموميت در افراد به شمار مي‌روند.

چنانچه افراد در اين مرحله متوجه چنين علايمي شدند، با خارج شدن از فضاي الوده مي‌توانند از پيشرفت مسموميت پيشگيري کنند و محیطهای بسته ای همچون حمام خیلی زود افراد را بسمت کاهش هوشیاری و مرگ می برد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.