امام جمعه اندیمشک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین (ع) و نقش مهم ایران اسلامی در منطقه گفت:کلیه معادلات منطقه بدون حضور و نقش آفرینی ایران قابل حل نیست و کشورمان بر اساس ارزشهای اسلامی و انسانی نقش مقتدرانه ای در منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: ما در یک جنگ نامتقارن هستیم اما اراده ملت ایران اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب موجب تعالی ملت شده است.

وی اظهار کرد: اراده محکم ضامن پیروزی ملت ایران اسلامی در دوره های مختلف شده است و مردم ما با حفظ این اراده و اعتقاد خود به ولایت و ارزش های اسلامی همواره پیروز میدان های سخت بوده اند.

وی گفت: امروز دشمن با روش های مختلف به دنبال نفوذ است و جوانان ما باید با هوشیاری اجازه نفوذ و تحمیل فرهنگ غرب را ندهند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به رفتارهای متناقض دشمنان ایران اسلامی بیان کرد:هرکجا رئیس جمهوری آمریکا صحبت می کند علیه ایران حرف می زند و بخشی از سخنان وی علیه ما است و آنان به دنبال اهداف شوم خود هستند و در این راه از هر ترفندی استفاده می کنند.

وی با اشاره به سالروز رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی افزود:این روزها فرصت ارزنده ای برای تبیین جایگاه امام راحل (ره) در مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در پیگیری مطالبات مردم گفت:نمایندگان با آغاز به کار مجلس جدید برای خدمت به مردم همت کنند.

وی افزود: اصلاح معیشت مردم،تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تضاد با نظام سلطه از جمله انتظارات اساسی از نمایندگان است.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.