مدیرعامل موسسه غدیرشناسی گفت: غدیرشناسی نباید تنها به روز عید غدیر و دهه ولایت ختم شود بلکه در طول سال آموزه های این مکتب بزرگ باید بررسی و شناخته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حجت الاسلام و المسلمین سعید شاه آبادی امروز در کارگاه تخصی غدیر پژوهی در بندرعباس افزود : در این کارگاههای آموزشی ، آموزه های مکتب ولایت از معتبرترین کتابهای اهل سنت استخراج و اثبات می شود.

مدیرعامل موسسه غدیرشناسی گفت: برگزاری جشن ها ومراسم های عید غدیر باید در کنار موضوعات زیربنایی از جمله شناخت کامل این مکتب باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی افزود : پاسخگویی به شبهات و سوالات ایجاد شده به مکتب ولایت از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه تخصصی است.

مدیرعامل موسسه غدیرشناسی گفت : در تلاش هستیم با برگزاری کارگاههای غدیرپژوهی در مناطق مختلف کشور آگاهی جامعه از مکتب ولایت تقویت شود تا بتوانند پاسخگوی شبهات باشند.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال افزایش شبهات با موضوع غدیر و مکتب ولایت است گفت: شور و عشق به اهل بیت (ع) در بین مردم باید همراه با شعور و معرفت باشد تا بتوان در برابر شبهات دشمن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی افزود: موسسه غدیرشناسی از شش سال گذشته تا کنون سعی در افزایش و تقویت بنیه علمی جامعه در دفاع از مکتب ولایت داشته است.

کارگاه تخصصی غدیرپژوهی با مشارکت شهرداری بندرعباس امروز در این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.