مشاور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آرامش ، امنیت و عزت کشور از برکت خون شهیدان و استقامت خانواده های شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان و جانبازان بوجود آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هندیجان، به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر دومین یادواره شهدا و ۲۰شهید روستای دهملا در شهرستان هندیجان پنج شنبه شب با حضور سردار پاسدار سیف الله بختیاروند مشاور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار سیف الله بختیاروند در این یادواره شهدا اظهارکردحماسه غرورآفرین آزادی خرمشهر در عملیات بیت المقدس با فداکاری بهترین فرزندان ایران اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی دشمنان اسلام از صدام بعثی حمایت های مالی ،تسلیحاتی ،اطلاعاتی و حتی سیاسی داشتند که به انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی ملت ایران به ندای امام (ره) لبیک گفته و با امکانات کم در مقابل دشمن بعثی و آمریکای جنایتکار ایستادند و پیروز شدند .

وی بابیان شکست های تکفیر های داعش در منطقه گفت: گروه تروریستی و جنایتکار داعش به کشور های عراق ،سوریه با پشتوانه بعضی از کشور ها تجاوز کرده و جنایات بزرگی بوجود آوردند که سازماندهی محور مقاومت مردمی با تکفیری های داعش ضربات سنگینی وارد کرده و امیدواریم با مقاومت بیشتر مردم و ارتش این کشور ها گروه داعش برای همیشه نابود بشود.

بختیاروند مشاور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اکنون بر علیه گروه تروریستی داعش و استکبار جهان آمریکا جبهه مقاومت در سوریه ،عراق ،لبنان و یمن است.

وی با اشاره به پیشرفت جوانان در تمام زمینه های کشور بیان کرد: جوانان ایران در تمام زمینه های علمی، فناوری و فرهنگی پیشرفت هایی دارند که با الگو برداری از راه و روش شهدا این پیشرفت ها چند برابر خواهد شد.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار