سازمان ورزش شهرداری اصفهان به‌ منظور توسعه نشاط اجتماعی از طریق ورزش، طرح جنبش ورزش و سلامت را در محلات و مجتمع‌های مسکونی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان

اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان ورزش شهرداری، توسعه نشاط اجتماعی از طریق ورزش است، در همین راستا طرح جنبش ورزش و سلامت را در محلات و مجتمع‌های مسکونی در حال اجرا داریم.

مسعود انصاری‌مهر با اشاره به اینکه در طرح مجتمع‌های مسکونی، پس از ثبت‌نام ساکنان مجتمع‌ها در سازمان ورزش، تست سلامت و تندرستی از آنها گرفته می‌شود، ادامه داد: قرار است پرونده سلامت و تندرستی برای تک تک اعضای خانواده‌ها آماده و وضعیت سلامت آنها توسط کارشناسان متخصص ورزش رصد شود تا هر 15 روز یک بار خانواده‌ها از وضعیت جسمی‌شان مطلع شوند.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان عنوان کرد: نگاه ما این است که شاید خانواده‌ها نتوانند برای ورزش کردن، از خانه‌ها بیرون بیایند، ما باید بسته‌های حمایتی ورزش را در اختیار خانواده‌هایی که فضای ورزشی برای آ‌نها وجود ندارد، قرار دهیم و برنامه‌هایی به آنها داده شود که در خانه و با حداقل امکانات، ورزش کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس سلامت و تندرستی مجهز به دستگاه‌های تست سلامت، آماده شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 95 نیز یک دستگاه اتوبوس سلامت و تندرستی دیگر نیز آماده شود.

انصاری‌مهر تصریح کرد: این اتوبوس‌ها به همه مراکز عمومی مراجعه می‌کنند و در محلات و در مکان‌های پرجمعیت همچون مدارس و دانشگاه‌ها و یا در مناسبت‌های ویژه‌ای که مردم دور هم جمع می‌شوند، اتوبوس‌های سلامت حضور پیدا می‌کنند و ضمن گرفتن تست‌های سلامت و تندرستی، مردم را از وضعیت جسمی‌شان مطلع می‌کنند و در عین حال بسته‌های حمایتی- اطلاعاتی ورزش را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

وی افزود: این خدمات به صورت کاملاً رایگان در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار