شهردار اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان در طرح هم‌عهدی با شهدا مشارکت کرد و با شهید حسین خرازی هم عهد و هم قسم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی جمالی‌نژادبه همراه ‏جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در غرفه قرار عاشقی در گلستان شهدا با شهدا عهد بستند.‏

شهردار اصفهان  پس از هم‌عهدی با شهید حسین خرازی اظهار کرد: سوم خرداد بهانه‌ای شد تا شهرداری اصفهان در طرحی به‌نام هم عهدی با شهدا، فضای شهری اصفهان را حال و هوایی معنوی ببخشد.

وی اهداف و چگونگی طرح هم‌عهدی با شهدا را تشریح کرد و افزود: در این طرح هر شهروند با حضور در ایستگاه‌های طراحی شده در هفت میدان اصلی شهر با یک شهید هم عهد شده و عهدنامه‌ای را امضا می‌کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: هر شهروند با ثبت‌نام و امضای عهدنامه متعهد می‌شود که حداقل پنج بار در سال غبارروبی از مزار آن شهید را در برنامه زندگی خود قرار دهد.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: مطالعه زندگی‌نامه، مرام و منش شهدا و سرلوحه قراردادن ارزش‌های اخلاقی شهدا در زندگی جوانان خود سبب تحول معنوی در نسل دوم و سوم انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با در پیش بودن خرمشهرها اظهار کرد: نزدیک کردن نسل سوم انقلاب به ارزش‌های اصلی این انقلاب برای محافظت و صیانت از انقلاب اسلامی امری ضروری و واجب است.

شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان بر خود لازم می‌داند برای افزایش ارتباط نسل دوم و سوم انقلاب با آرمان‌های شهدا اقداماتی متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان انجام دهد.



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.