هفته دوازدهم کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در این هفته ۵ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی با یکدیگر رقابت کردند.

در دو اول اسب‌های ترکمن سه تا هشت ساله با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب دلدل طلا اول و طاهر گوگ نژاد با اسب آی بک و آرمین آق آتابای با اسب پوربه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم اسب‌های ترکمن دو ساله و دو تا ۱۲ امتیازی به میدان رفتند که بنیامین جرجانی با اسب کمپانی مقام اول و طاهر گوگ نژاد با اسب قوش قانت دوم و پیمان قلرعطا با اسب جیران سینا سوم این میدان شدند.

اسب‌های دوخون دو ساله شروع کننده دور سوم بودند که پیمان قلرعطا با اسب بیگدار زود از سایرین از خط پایان گذشت و کمال صالح پور با اسب سل اشتون و مهران قولاق با اسب پالرمو دوم و سوم شدند.

دور چهارم اسب ها اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله به میدان رفتد که ستار مهرانی با اسب نجیب خان، عیدمحمد غراوی با اسب تیم وتاری و کمال دالیجه عطا با اسب چندو اول تا سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله با هم رقابت کردند و ستار مهرانی با اسب آرزو بالام نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب النترا و کمال دالیجه عطا با اسب ریحانه نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

اسب‌های دوخون سه ساله و هشت تا ۲۲ امتیازی در دور ششم به میدان رفتند که ستار مهرانی با اسب جان سل عنوان اول و بنیامین جرجانی با اسب فربال و عبدالرحیم آرامیده با اسب جان کازاوی به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم هم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب الونیکس اول و قربان محمد اودک با اسب نورقوش و جواد آچاک با اسب ماریانا به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پایانی اسب‌های تروبردداخلی با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب ایلوسیو موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب ریوونتورا و نادر صالح پور با اسب جنی بست به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان ۶۸۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هشت‌گانه اهدا شد.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.