حکیمی پور در مجمع عمومی جوانان حزب حاما:

لیبرال دموکرات نیستیم/ در جریان اصلاحات استقلال خود را حفظ می کنیم

دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: در کنار اینکه خود را در مجموعه اصلاحات تعریف می کنیم اما استقلال خود را داریم و رفتار کورکورانه نداریم.

لیبرال دموکرات نیستیم/ در جریان اصلاحات استقلال خود را حفظ می کنیمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "احمد حکیمی پور" دبیرکل حزب اراده ملت ایران (حاما) عصر امروز در مجمع عمومی جوانان این حزب اظهار داشت: بنیان تشکیلات ما روی جوانان است و از بدو تشکیل توانسته ایم با تکیه بر جوانان، تشکیلات خود را سر پا نگه داریم.

وی در ادامه افزود: هیچ گاه از سقف قدرت آویزان نبوده ایم چراکه با فلسفه شکل گیری حزب ما سازگاری ندارد. 

حکیمی پور با بیان اینکه رویش و پویایی حزب حاما متکی بر جوانان است گفت: نگاه ما به جوانان ابزاری نیست. نگاه ما نخبه پروری و نه نوچه پروری است. هیچ گاه در پی این نبوده ایم که برای خودمان نیرو جمع کنیم. 

دبیرکل حزب حاما گفت: در مجمع عمومی حزب اراده ملت که قرار است نیمه شهریورماه برگزار و از اسناد حزب رونمایی شود، جوانان بایستی آمادگی گرفتن سکان حزب را داشته باشند.

وی با بیان اینکه حزب اراده ملت یک حزب میانه روی اصلاح طلب است تصریح کرد: در کنار اینکه خود را در مجموعه اصلاحات تعریف می کنیم اما استقلال خود را داریم و رفتار کورکورانه نداریم.

حکیمی پور ادامه داد: در عین اینکه استقلال تشکیلاتی خود را داریم اما در جهت فرآیند کلی وحدت و پیروزی اصلاحات حداکثر تلاش خود را می کنیم.

وی با اشاره به فداکاری تشکل متبوعش در جریان انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی گفت: هنگامی که در انتخابات شوراها کاندیداهای حزب اراده ملت در لیست اصلاح طلبان قرار نگرفتند، به نفع لیست انصراف دادند. 

حکیمی پور اضافه کرد: در انتخابات مجلس هم آقای کرمی که کاندیدای حزب ما در لیست تهران بود، بنا به هر دلیلی که روی آن حرف داریم، در لیست نهایی قرار نگرفت اما بلافاصله اطلاعیه دادیم و از این لیست حمایت کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حزب حاما به لحاظ پایگاه مردمی قشر حقوق بگیر جامعه را نمایندگی می کند گفت: ما حزب لیبرال دموکرات نیستیم. ما می خواهیم تا به طور مسالمت آمیز مشکلات طبقه حقوق بگیر جامعه را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار