به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و به منظور پاسداشت شهید محمود چراغی سالن ورزشی 1500 نفری شهرستان بهار به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) و به منظور پاسداشت شهید چراغی سالن 1500 نفری شهرستان بهار به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

این مراسم با حضور خانواده معظم شهید چراغی، مدیرکل اطلاعات استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار بهار و جمعی از مسئولین امنیتی و فرهنگی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چراغی گفت: شهدا حق بسیار زیادی به گردن ما دارند، ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهیدان عزیز باشیم.چرا که آن‌ها الگویی برای جامعه ما هستند.

وی بیان کرد: نام شهدا با نام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا عجین است، راه شهدا، همان راه شهدای کربلا و ائمه اطهار(ع) است.

رسول منعم گفت: استان همدان به لحاظ مسائل امنیتی از نظم و ثبات مناسبی برخوردار است و این مهم در سایه همراهی و از خود گذشتگی نیروهای نظامی و امنیتی حاصل شده است.
در پایان با قدردانی از خانواده شهید چراغی سالن 1500 نفری شهرستان بهار به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

گفتنی است، شهید محمود چراغی در 23 خرداد ماه 89 در جریان درگیری پیش آمده با عناصر ضد انقلاب و اقدام تروریست ها به تیراندازی و پرتاب نارنجک این نیروی فداکار اطلاعاتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید در کنار مقبره عارف بزرگ حضرت آیت الله شیخ محمد بهاری در شهر بهار آرام گرفت.

انتهای پیام/عسالن 1500 نفری بهار مزین به نام شهید محمود چراغی شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.