معاون مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: 15 درصد از پست های اداری با هدف چابک سازی بدنه مدیریتی این وزارت و استفاده بهینه از منابع موجود کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، "ناصر سلیمانی زاد" در نشست سالانه مسوولان امور اداری مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان در کاشان گفت: مدیریت منابع انسانی را در دنیای امروز، نمی توان نادیده گرفت و مهم ترین بخش هر سازمان، نیروی انسانی است که باید افرادی متعهد و متخصص باشند.
به گفته وی، امور اداری با حمایت مدیران می توانند بسیاری از مشکلات در بخش ساز ماندهی نیروی انسانی را برطرف کنند.
وی در ادامه عملیاتی در 10 استان کشور به صورت آزمایشی را خبر داد و گفت: این بودجه ریزی  با هدف بهینه سازی منابع انسانی و مدیریت منابع مالی، انجام می‌شود.
معاون مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، افزایش سنواتی بودجه دستگاههای دولتی را تاکید کرد و گفت: این میزان افزایش بودجه متناسب با افزایش بدنه آموزش و پرورش نیست و باید برای رفع مشکلات این دستگاه به صورت ریشه ای و اساسی برنامه ریزی کرد.
سلیمانی زاده، با اشاره به کمبود نیروی آموزشی گفت: اولین گروه از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی آینده وارد سیستم آموزشی شده و بخشی از کمبود منابع انسانی برطرف خواهد شد.
شایان ذکر است:نشست سالانه مسوولان امور اداری و تشکیلات مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با کارگاه های آموزشی با حضور کارشناسان مالی ، امور اداری، هیات تخلفات اداری، حقوق و مزایا و هسته گزینش از وزارت آموزش و پرورش، اداره کل اقتصاد و دارایی و آموزش و پرورش استان اصفهان به مدت دو روز در اردوگاه لقمان حکیم قمصر کاشان برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.