کارگردان و عکاس تئاتر از کتاب شعر خود رونمایی کرد.

سجاد داغستانی شاعر کتاب «گوش کن؛ من صدای دوستت دارم می‌دهم» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت جدید خود علاوه بر کارگردانی تئاتر گفت: تحصیلات دانشگاهیم عکاسی بوده اما به خاطر علاقه خود به تئاتر کلاس‌های بازیگری و کارگردانی تئاتر را گذراندم تا به این عرصه راه پیدا کنم.  همچنین از سال ۹۲ اشعار خود را در بخش شعر سپید جمع آوری کردم و از سال گذشته درگیر چاپ آن بودم.

وی درباره حال و روز اشعارش اظهار داشت: فضای شعرها بیشتر عاشقانه است و بیان گر احساس و حال و روز خودم در آن سال‌ها گفته شده با این اوصاف اشعار غمگین و شاد در کتاب رویت می‌شود.

وی با بیان اینکه دغدغه اصلیم تئاتر و کارگردانی نمایش است، عنوان کرد: فعالیتم را در حوزه شعر سرایی ادامه خواهم داد اما کارگردانی تئاتر برایم اولویت دارد و عکاسی را هم در کنار اینها اما با حاشیه کمتر ادامه خواهم داد.

داغستانی درباره مشکلات بوجود آمده در حوزه چاپ کتاب گفت: از آنجایی که اولین کتابم بوده و می باسیت اول؛ ناشری را برای همکاری انتخاب میکردم و از طرفی هم اعتماد به کتاب اولی ها کم بوده مشکلات زیادی داشتم اما با این اوصاف و با حذفیات حدود ۹۰ اثر در این کتاب چاپ شد و در هزار نسخه به چاپ رسید.

این کارگردان تئاتر بیان کرد: از آنجایی که برای هر گونه از اشعار برای قضاوت باید فرد ماهری را بگذارند اما متاسفانه همچین چیزی وجود ندارد چند شعرم حذف شدند تا کتاب منتشر شود.

سجاد داغستانی که پا به دنیای اشعار سپید گذاشته پیش از این کارگردانی و نویسندگی آثاری چون «این موسیقی متن روح یک زن است»  و «سقوط معکوس» در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار