مدیرکل HSE وزارت نفت گفت: حوزه HSE شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در زمینه آموزش این حوزه به خوبی عمل کرده است که این عملکرد می تواند الگویی برای سایر مناطق و پالایشگاه ها باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید باقر مرتضوی در حاشیه افتتاح دو پروژه زیست محیطی این شرکت افزود: پرسنل شرکت های تابعه صنعت نفت باید مشخص کنند چه نیازی دارند تا منطبق بر همین نیازها، آموزش‌ها صورت گیرد.

وی گفت: در حوزه HSE نگاه همه افراد باید متمرکز بر تولید باشد، به همین دلیل باید از توان نیروهای باهوش و خبره در تمامی زمینه ها بهره مند شد، همچنین باید در نظر داشته باشیم کار حداکثری و توقعات حداقلی پیشرفت در کار را به ارمغان خواهد آورد.

مدیرکل HSE وزارت نفت تصریح کرد: HSE یک از ابزارهای رسیدن به تولید حداکثری است زیرا یک حادثه موجب به تاخیر افتادن فرآیند تولید و در نتیجه از دست دادن مشتری و بازارهای هدف می‌شود.

مرتضوی تاکید کرد: خوشبختانه با اقداماتی که در راستای ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس صورت گرفته روز به روز شاهد کاهش حوادث هستیم و این پالایشگاه می‌تواند الگویی برای سایر پالایشگاه‌های کشور باشد.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.