شکاف طبقاتی در آبادان بیداد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ امام جمعه آبادان گفت: اینکه یک خانواده بسیار متمول و خانواده ای دیگر مجموع درآمدش به ۱۰۰ هزار تومان نمی رسد بسیار تاسف برانگیز است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود: هر کاری که قصد انجامش را داریم باید آثار عام داشته باشد و منفعت عمومی مردم به ویژه مناطق محروم را شامل شود.

وی گفت: انتظار می رود تا مسئولان در مورد بازار بورس منطقه آزاد اروند به نحوی عمل کنند که قراردادهای مالی که قرار است انجام شود مناطق محروم همچون شطیط، سلیچ و غیره نیز از آن بهره مند شوند و مردم منافع بورس در منطقه را لمس کنند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه در مورد مسئله بورس دو دغدغه دارم، افزود: یکی از دغدغه ها مربوط به پتروشیمی و دیگری مربوط به پالایشگاه است که باید با همدلی و وفاق مسئولان، این رویه به نفع منطقه و این دو ارگان مهم که نقش اساسی در زندگی ساکنان آبادان دارند، تمام شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: باید سوددهی پالایشگاه و پتروشیمی نیز افزایش یابد و مسئله اشتغال که امروزه بسیاری از جوانان منطقه با آن دست به گریبانند، رفع شود.

وی افزود: اگر در آن دوران تیرهای دشمنان بر سر و سینه آن عزیزان اصابت نمی کرد به کل کشور ضربه می زد، امروز این امنیت و آبادانی را مدیون دلاورمردی های شهدا و رزمندگان هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، شکاف ، طبقات ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.