نایب رئیس دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات سیاسی و اقتدار کشور برآمده از اندیشه های امام و رهبری است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس دوره نهم مجلس شورای اسلامی در اولین گردهمایی فرماندهان و اعضای یگان ویژه فاتحین سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران که عصر امروز در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، با بیان اینکه یگان فاتحین ثمره ایمان و عمل صالح است، گفت: امیدواریم یگان فاتحین همیشه به عنوان بازوان قدرتمند ایران اسلامی بدرخشد و احترام و عزت به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط منطقه اظهار داشت: امروز عالم اسلام در موقعیت حساس و تعیین کننده ای ایستاده، اولا نظام از لحاظ سیاسی و امنیت و انسجام موقعیت استثنایی دارد و هر هوشمندی بخواهد منطقه و قاره آسیا را تحلیل کند نام جمهوری اسلامی در صف اولین کشورهای باثبات می درخشد.

ابوترابی فرد افزود: ثبات سیاسی که پشتوانه آن قدرت نظامی نیست بلکه برآمده از ارتباط بین مردم و نظام است. در کنار این ثبات شاهد اقتدار هستیم که برآمده از اندیشه های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است، این اقتدار سیاسی ایران رمز اقتدار جهان اسلام است و کشور ما در منطقه به خوبی نقش آفرینی می کند و دشمنان نظام فهمیده اند که بدون خواست ایران نمی توانند تغیری در منطقه ایجاد کنند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موقعیت امروز ایران با وجود بسیجیان از لحاظ قدرت دفاعی مثال زدنی است، اما شرایط امروز شما بسیجیان با زمان آزادسازی خرمشهر بسیار متفاوت است زیرا در آن زمان کشور قدرت بازدارندگی نداشت. اما امروز قدرت های نظامی جهان نمی توانند هزینه حمله نقطه ای به ایران را ارزیابی می کنند و این به دلیل قدرت استثنایی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مقاومت اسلامی یکی از ارکان اقتدار جمهوری اسلامی است و امروز دشمن نمی تواند به آسمان و خاک ایران تعرض داشته باشد بنابراین به جنگ نرم روی آورده است.

ابوترابی فرد با بیان اینکه ایران علی رغم وجود در میان ناامن ترین کشورهای جهان دارای بالاترین سطوح امنیت است، اظهار داشت: دلیل این امنیت و اقتدار بالا نیروهای متدین و حافظان انقلاب و اسلام است.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اخلاقی و فساد در کشورهای غربی بیان داشت: جهان غرب در آسیب و فشار غوطه ور شده به عنوان مثال فساد و تجاوز در جامعه انگلستان در سه سال گذشته ۸۰ برابر شده است و این فساد اخلاقی جوانان جهان را تهدید می کند اما کشور ما دارای جوانانی متدین و با ایمان است که بزرگ ترین سرمایه و پشتوانه عزت و اقتدار ملت ایران است.

وی افزود: دشمن با مشاهده ظرفیت ها در ایران اسلامی نقطه تمرکز خود را کشورهای اسلامی قرار داده تا جای پایی در عراق، سوریه و یا یمن برای خود باز کند بنابراین با قدرت تمام وارد صحنه شده است. اما اگر جوانان موقعیت امروز کشور را با زمان انقلاب مقایسه کنند و یا موقعیت امروز آ‌مریکا را با ابتدای انقلاب مقایسه کنند متوجه می شوند آمریکا در آن زمان به هر شکلی که می خواست رفتار می کرد و آن گونه که می خواست نقشه منطقه را طراحی می کرد. رژیم صهیونیستی در شش روز ارتش چهار کشور عربی از جمله مصر و اردن را شکست داد و بیت المقدس را تصرف کرد و سرزمین های اشغالی را به چندین برابر گسترش داد.

ابوترابی فرد ادامه داد: این وضعیت منطقه بود که آمریکا بدون حضور نظامی هر اقدامی می خواست انجام می داد اما امروز وضعیت به گونه ای است که چندین لشکر آمریکا به منطقه آمدند و بیش از یک تریلیون هزینه کردند اما به حالتی تحقیر آمیز مجبور به ترک عراق شدند، همه این ها به دلیل انقلاب اسلامی است، اسرائیل در جنگ شش روزه ارتش های عربی را شکست داد اما در جنگ ۳۳ روزه با وجود همکاری و حمایت کشورهای عربی با اسرائیل شکست خوردند.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اوضاع سوریه گفت: تمامی دنیا در کنار هم قرار گرفته اند تا ملت سوریه را شکست دهند اما سیلی محکمی از مردم سوریه و نیروهای حزب الله خوردند و می بینیم که با شکست های پی در پی مواجه شدند و یمن به بازوی قدرتمند جهان اسلام تبدیل شده، فلسطین نیز نماد مقاومت و ایستادگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه جهان اسلام باید در مقابل آمریکا بایستند زیرا پیروزی در این ایستادگی است، همان گونه که ایران اسلامی در مقابل همه استکبار ایستاد و به نماد قدرت و مقاومت تبدیل شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار