سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم خصوصی سازی در فوتبال ایران مانند خارج به درستی انجام گیرد تا فوتبال کشورمان پیشرفت و به سطح اروپایی برسد.

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره درگذشت عنایت الله دهمیانی اظهار کرد: وی حق زیادی نسبت به فوتبال کشور مان داشت و از درگذشت وی بسیار ناراحت شدم ، زمانی که در دوران بازی مان مشکلات انضباطی پیش می آمد همه به سراغ دهمیانی می رفتند و وی با روی باز از ما استقبال و مشکلات را برطرف می کرد ، امیدوارم درگذشت دهمیانی آخرین غم این خانواده باشد و برای وی طلب آمرزش می کنم.
 
وی درباره عدم ثبات مربیگری در ایران گفت: نخستین نکته درباره عدم ثبات مربیگری در عدم ثبات مدیریتی است ، مدیران در ایران امنیت شغلی ندارند و اگر مدیران باشگاه ها لحظه ای احساس خطر کنند ، مربیان را عوض می کنند و تمامی مشکلات را به گردن آن ها می اندازند.

 دست نشان افزود: این موضوع سبب می شود تا به فوتبال کشورمان ضرر برسد ، نکته دوم آن است که همه باشگاه ها به فکر نتیجه گرایی هستند که این موضوع سبب پسرفت فوتبال کشورمان می شود و باشگاه ها باید تغیر رویه دهند.
 
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره خصوصی شدن باشگاه های کشورمان بیان کرد: خصوصی سازی در تیم های لیگ برتری بسیار خوب است اما در ایران این موضوع به شکل متفاوتی اجرا می شود که اشتباه است.

خصوصی سازی باشگاه های کشورمان در ایران به شکل نامرغوبی انجام شود و امیدوارم این رودند تغیر یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار