به تازگی نامه‌ای از تروریست‌های داعش کشف شد که متعلق به ولایت فلوجه این گروه تروریستی است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمندگان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) در روزهای یش از آغاز عملیات بزرگ آزادسازی "فلوجه" و در مدت زمان مهیاسازی مقدمات جنگ، نامه ای از تروریستهای داعش کشف شد که متعلق به "ولایت فلوجه" این گروه تروریستی است.

مسئول امنیتی و نظامی ولایت فلوجه داعش در جریان این نامه خطاب به عناصر خود پنج نکته را متذکر شده که «عیناً بدون دخل و تصرف» در پی می‌آید:

1. حشد رافضی و ارتش صفوی اقدام به ارسال نیروهای خود به اطراف ولایت فلوجه کرده است و لذا برشماست که بخدا توکل کرده وبرای نبردی سرنوشت ساز با رافضی ها آماده شوید (یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم).

2. آماده انتقال خانواده های مجاهدین به مناطق امن، خارج از ولایت فلوجه شوید.

3. بمب گذاری خانه ها و مساجد و انفجار آن قبل از دخول حشد رافضی و ارتش صفوی و نشر آنها به عنوان کارهای خرابکارانه از سوی حشد رافضی و برای انتقام از اهل سنت.

4. اعدام هرکسی که با حشد رافضی و ارتش صفوی همکاری کند.

5. مجاهدین لباسهایی شبیه به حشد رافضی و ارتش بپوشند و زندانیان زندان ولایت فلوجه را به قتل برساند و با سردادن شعارهای رافضی ها در حین به قتل رساندن زندانیان، وانمود کنند که این اقدامی از طرف حشد رافضی است و آن را منتشر کنند.


تمهیدات داعش برای اعزام جاسوس در بین رزمندگان حشد شعبی + سند


انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، فلوجه ، تروریست ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار