اصفهان؛

کاشان میزبان کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی(ره)

کاشانی ها از کاروان پیاده‌روی عاشقان حسینی زائران خمینی(ره) مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) در گلزار شهدای این شهرمیزبانی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ، مدیر عامل سازمان دارالسلام شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت:این کاروان که برای شرکت در مراسم سالگرد بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل در مرقد مطهر امام خمینی (ره) از اصفهان حرکت خود را آعاز کرده‌است ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه 11 خرداد در مسیر حرکت میهمان شهروندان کاشانی است.
 غلامعلی ساران  حضور پرشور شهروندان ولایت‌مدار ، متدین و مذهبی دارالمومنین کاشان برای استقبال از این کاروان زائران خمینی در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی را خواستارشد و افزود: این کاروان پس از حضور در گلزار شهدای دارالسلام شهرداری کاشان آیین غباروربی و عطرافشانی مزار شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، حادثه مکه،گمنام و شهدای مدافع حرم را اجرا می‌کنند.
به گفته‌وی، اهدای گل به کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی ، سخنرانی آیت عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان از جمله‌های استقبال و خیرمقدم گویی به این کاروان است.
مدیر عامل سازمان دارالسلام شهرداری کاشان  با اشاره به حضور کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) استان اصفهان در گلزارهای شهدا در طول مسیر حرکت به مرقد امام راحل تصریح کرد:این کاروان پس از حضور در گلزار شهدای کاشان با اجرای آیین عطرافشانی و غباروبی در گلزار شهدای شهرستان آران و بیدگل حرکت خود به مرقد مطهر را
ادامه می‌دهد.
ساران در پایان اظهارداشت:600 نفر در قالب کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی از مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) استان اصفهان با پای پیاده برای شرکت در مراسم سالگرد بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل به طرف حرم مطهر حرکت می‎‌کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.