معتضدی دبیر هیئت جودوی استان قم گفت: ۱۲ کاتا جودوکار قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از قم؛ تیم کاتا جودوی استان قم برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات کاتا جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی  عازم همدان می‌شود.

معتضدی دبیر هیئت جودوی استان قم بیان کرد:  تیم جودو استان جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی همدان عازم این استان شد.

وی افزود:تیم استان با ترکیب 12 نفره خود که تمامی در بخش کاتا هستند به مصاف حریفان می روند.

دبیر هیئت جودوی استان قم اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها در پنج فرم طی روزهای 6 و 7 خرداد ماه در مجموعه مریانج استان همدان در سالن مجموعه ورزشی شهید حاج بابایی برگزار می‌شود و هرکدام از شرکت کنندگان می‌توانند در یک فرم حضور داشته باشند.

افراد برتر به رقابتهای  آسیایی مالزی اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: محمدرضا صحرایی، محمد حسن سالاری، محمد احسن، مصطفی قانع ورزشکارانی هستند که در سبک گوشین جوتسو نوکاتا در ترکیب تیم اعزامی قم حضور دارند و محمد جواد بشارتی نیا، مجتبی اسماعیل پور نیز در فرم ناگه نوکاتا دیگر جودوکارانی هستند که به این مسابقات اعزام می شوند.

معتضدی تصریح کرد:  سعید ایمانی و محمدرضا محققی پور کاتاروهای هستند که در فرم جونوکاتا، فخرالدین رضایی، مهدی عظیمی در فرم کاتامه نوکاتا و محسن قاسملو و سید علی میرسپاسی در فرم کیمه نوکاتا به نمایندگی از استان قم در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار