رئيس اداره حفاظت محيط زيست نيشابورگفت: متخلفان زنده گيري بره آهو در يكي ازروستاهاي اطراف منطقه حفاظت شده "رئيسي" به دام افتادند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد مهدي نوربخش افزود: پس از دريافت گزارش موثق مردمي مبني بر زنده گيري و انتقال بره آهو توسط سرنشينان يك دستگاه خودرو، طي هماهنگي بين ماموران يگان حفاظت منطقه حفاظت شده "رئيسي" با پاسگاه انتظامي عشق آباد، خودرو یاد شده با سه سرنشین را متوقف و به بازرسي از خودرو پرداختند.
وی ادامه داد: از متخلفان شكار و صيد كه يكي از آنان ساكن روستایي درحاشيه منطقه شكار ممنوع "رئيسي" بود، يك راس بره آهو حین انتقال به سمت نيشابور ، كشف و ضبط و در همين خصوص پرونده اي دردادگاه عمومي بخش ميان جلگه نيشابور تشكيل شد.

نوربخش با اشاره به اینکه این پرونده در حال رسيدگي است ، گفت: بر اساس مصوبه شوراي عالي حفاظت محيط زيست جريمه شكار و يا زنده گيري آهو ده ميليون تومان اعلام شده است .

رئيس اداره حفاظت محيط زيست نيشابورازعموم مردم بويژه روستائيان و دامداران درخواست کرد هر گونه تخلف شكار و صيد را به يگان حفاظت اين اداره به شماره تلفن 42626280 گزارش کنند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.