مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی از صدور حکم محکومیت ۲ قاچاقچی سوخت منطقه اقتصادی دوغارون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد حمیدرضا کریم گفت: به‌دنبال طرح شکایت گمرک دوغارون از یک شرکت وارادات و صادرات مبنی بر قاچاق سوخت، موضوع در دستور کار شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه 17 شهریور شهرستان تایباد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که شرکت مذکوریک محموله را 578هزارو804 لیتر حلال آلی اظهار می‌کند که پس از نمونه گیری از محموله فوق کارگروه استاندارد این محموله را حاوی 95 درصد نفت گاز اعلام می‌کند .

کریم ادامه داد: خروج این محموله با این میزان فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای، قاچاق محسوب می‌شود و این در حالی است که شرکت مذکور با اظهار خلاف واقع این محموله را حاوی هیدروکربن و ضایعات مکمل سوخت اظهار و قصد خروج از کشور و صدور آن به کشور افغانستان را داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی افزود: شعبه مذکور با اخذ نظرات مختلف کارشناسی، دفاعیات بلاوجه متهمان و مداقه در اوراق پرونده تخلف انتسابی را محرز و مسلم دانسته و بر همین اساس متهمان این پرونده را به اتهام به پرداخت یک میلیارد و یکصد و شصت میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.