رئیس آموزش و پرورش گناباد گفت: ۳۲۰ رتبه استانی و کشوری در بخشهای پرورشی، علمی و آموزشی برای نخستین بار در سال تحصیلی جاری توسط دانش آموزان این شهرستان کسب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمد مهدوی گفت: از مجموع رتبه های کسب شده، ۱۵۰ عنوان اول تا سوم در مسابقه های قرآنی، معارف اسلامی، فرهنگی و هنری و ۱۶۰ رتبه در رقابتهای علمی و آموزشی سراسری و استانی کسب شده است.

وی گفت: این موفقیتها در شرایطی به دست آمد که آموزش و پرورش گناباد با تنگناهای بسیاری در زمینه های گوناگون دست به گریبان است.

رئیس آموزش و پرورش گناباد افزود: با وجود برابر بودن فضاهای آموزشی در مناطق شهری و روستایی هم اکنون ۱۳ هزار دانش آموز در نقاط شهری و چهار هزار دانش آموز در روستاهای این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

مهدوی افزود: کمبود فضاهای آموزشی در برخی مناطق و از طرفی تعداد اندک دانش آموزان در روستاها موجب شده هم اکنون ۶۹ مدرسه و کلاس درس در گناباد به صورت چندپایه اداره شوند که این امر کیفیت آموزشی را کاهش داده است.

وی گفت: به دلیل پراکندگی جغرافیایی جمعیت دانش آموزی ۴۵ کلاس درس در قالب ۱۲ مدرسه در گناباد به صورت مختلط دایر است.

رئیس آموزش و پرورش گناباد افزود: همچنین بخاطر تخلیه برخی از روستاها ۹۰ مدرسه در روستاهای گناباد خالی و بدون استفاده رها شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.