بندرعباس؛

افزایش تولید ماهی در قفس در قشم

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تولید و پرورش 10 هزار تن ماهی در قفس با سازمان منطقه آزاد قشم تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سرمایه گذاری پرورش ماهی در قفس در چند مرحله و در یک دوره 5 ساله برنامه ریزی شده است.
حمید رضا مومنی افزود: این قرارداد سرمایه گذاری با هدف تولید صادرات محور، امنیت غذایی و ایجاد اشتغال پایدار در قشم به امضا رسیده است.
وی انتقال فناوری های پیشرفته از مناطق آزاد به داخل کشور، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و تامین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج مهمترین وظایف مناطق آزاد قشم عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شروع مطالعات 2 ماه پس از امضا تفاهم نامه و ارائه برنامه اجرایی پس از اتمام مطالعات به سازمان منطقه آزاد قشم از تعهدات بنیاد مستضعفان در این طرح است.
مومنی همکاری برای ثبت شرکت و صدور مجوزهای مورد نیاز، همکاری در زمینه دریافت موافقت محیط زیست و دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، تامین آب و برق مورد نیاز طرح و واگذاری زمین با نرخ مورد توافق پس از مطالعات مورد نیاز از جمله تعهدات سازمان منطقه آزاد قشم به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این قرارداد برشمرد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.