شهروندان سیاهپوست آمریکایی در پی تبرئه پلیسی که با تیراندازی به سوی یک نوجوان، وی را کشت امید خود به عدالت را از دست داده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلویزیون فرانس 24 گزارش داد: یک سال پس از ماجرای کشته شدن یک جوان سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس بالتیمور در آمریکا، قاضی یکی از پلیس های دخیل این ماجرا را تبرئه کرد.

بر این اساس یک سال از ماجرای کشته شدن یک جوان سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس بالتیمور در آمریکا می گذرد. قاضی یکی از پلیس های دخیل این ماجرا را تبرئه کرد.

گالاگار فنوئیک گزارشگر این شبکه در بالتیمور به دیدار ساکنان مناطق محروم این شهر رفت. وی گفت: خیابان های بالتیمور پس از تبرئه شدن یک افسر پلیس متهم در ماجرای فردی گری آرام است. وی متهم بود که جان گری را به مخاطره انداخته است.

یک زن سیاهپوست گفت: ما پلیس خوب و پلیس فاسد داریم. پسر من یک افسر پلیس است و من به او افتخار می کنم.

گزارشگر ادامه داد: ماجرای فردی گری موضوع گفتگوی بیشتر مردم بالتیمور است. کسانی که ما با آنها صحبت کرده ایم می گویند که دیگر به اجرای عدالت در این خصوص امیدی ندارند.

یک زن جوان سیاهپوست گفت: پلیس همیشه در دادگاه برنده می شود. پلیس سال هاست که از دست قانون فرار می کند و این ما هستیم که همیشه جنایتکار معرفی می شویم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار