هنرمندان تئاتر آبادان به‌رغم تمامی کمبودها همیشه خوش درخشیده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، تلویزیون و سینمای کشوردر آبادان گفت: هنرمندان آبادانی به رغم تمامی کمبودها در عرصه های مختلف هنری همیشه خوش درخشیده اند.

محمود عزیزی افزود: سالهای ۴۵ و ۴۶ آبادان را درست زمانی که هنوز احمد آباد، احمد آباد نشده بود، را می شناسم، آن فضا ویژگیهای خاص خود را داشت.

وی گفت: آبادان یکی از مناطقی است که تحت تاثیر هجوم عراقی ها قرار گرفت و صدمه زیادی دید و لذا ترمیم تمام این خرابیها زمان زیادی می برد، اما آرزو می کنیم که سرعت عمل انجام کارها بیشتر شود چون حق آبادانی ها بیشتر از اینهاست.

این بازیگر، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور با بیان اینکه هر اقدامی از سوی مسئولان برای این انجام می شود در ما خوش بینی به وجود می آورد، افزود: هشت سال دفاع مقدس صدمات زیاد و سنگینی را بر پیکره شهر آبادان وارد کرد که می توانست بهبود بخشی به امور و ساماندهی وضعیت شهر با سرعت بیشتری از سوی مسئولان دنبال شود.

عزیزی در خصوص هنرمندان آبادانی گفت: از دیرباز شخصیتهای برجسته ای حداقل در حوزه تئاتر در آبادان فعالیت داشته و دارند ضمن آنکه تعداد قابل ملاحظه ای از شخصیت های برجسته فرهنگی هنری آبادانی و شناخته شده در سطح ملی و یا بعضا جهانی هستند.

وی با بیان اینکه پایداری هنرمندان آبادانی در انجام فعالیتهای مربوطه شان قابل حس و ارزشمند است، افزود: هنرمندان و گروههای نمایشی آبادان به رغم تمامی کمبودهایی که در این حوزه وجود دارد اما به دفعات در جشنواره های مختلف حضور یافته و واقعا درخشیده اند.

بازیگر تلویزیون و سینمای کشور، گفت: هنرمندان آبادانی به طور قطع قدرت لازم برای برقراری ارتباط خوب با مخاطبانشان را دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، درخشیدن ، هنرمند ، عرصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.