نشست مشترک ایران وآلمان با اهداف بازخوانی و بیان مشکلات ومسائل بخشی و فرابخشی شهر اصفهان در این شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان در نشست مشترک ایران و آلمان با موضوع توسعه پایدار شهری اصفهان اظهار داشت:این نشست‌ها و سمینارهای تخصصی و مشترک که در آن از تجارب جهانی استفاده می شود باید تدوام داشته باشد.

حجت الله غلامی تدوین چشم انداز را برای توسعه پایدار شهری ضروری دانست و گفت: امیدوارم این سمینار سرآغازی برای اجرای طرح توسعه پایداری شهری در اصفهان باشد.

وی تصریح کرد:استان اصفهان از نظر صنایع دستی و صنعت در کشور کم نظیر و حتی بی نظیر است که برای رسیدن به توسعه پایدار شهری باید عوامل مورد نیاز را در نظر بگیریم و به سمت آنها حرکت کنیم.

غلامی تصریح کرد:ظرفیت های حمل و نقل جاده ای این استان نقش مهمی در حمل و نقل و رونق مبادلات اقتصادی و تجاری کشور ایفا می کند تقویت همکاری درون بخشی، میان بخشی و مشارکت های مردمی هم باید در دستور کار قرار گیرد.

در زمینه توسعه پایدار شهری با حضور هیاتی ازکشور آلمان ، معاونان وزیر راه وشهرسازی ایران و مسئولان استان وشهر اصفهان در سه محور مبانی نظری و کاربردی، مرور تجارب – فرصت ها و تهدیدهای توسعه پایدار و فرایندهای تصمیم سازی براساس اهداف توسعه پایدار و اولویت های آمایش سرزمینی برگزار شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.