نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: مسولان در کنار ایجاد زیرساخت ها باید اعتماد و اطمینان را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کنند تا سرمایه گذاران با رغبت بیشتر وارد عرصه سرمایه گذاری شود.

ابراهیم نکو نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به رشد 8درصدی ارزش صادرات غیرنفتی در فروردین 95 گفت: با توجه به تراز مثبت بازرگانی در سال 94 و پیشی گرفتن صادرات و  واردات غیرنفتی پیش بینی می شود که حجم صادرات در سال 95 افزایش یابد.

وی تصریح کرد: براساس گزارشات حاصله با افزایش صادرات موانع موجود در این بخش برطرف شود.

نکو ادامه داد: با شروع برجام و ورود هیات های خارجی به کشور پیش بینی می شود که در آینده شاهد بهبود وضعیت در بخشهای مختلف اقتصادی باشیم. 

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد:  در صورت برنامه ریزی اصولی و ایجاد زیرساخت ها می توانیم شرایط را برای رونق اقتصادی و نیز ایجاد اشتغال در کشور فراهم سازیم چرا که ایران پتانسیل های زیادی در توسعه اقتصادی دارد.

وی همچنین تاکید کرد: مسولان در کنار ایجاد زیرساخت ها باید اعتماد و اطمینان را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کنند تا سرمایه گذاران با رغبت بیشتر وارد عرصه سرمایه گذاری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار