یزد؛

ظرفیت های بالای استان در زمینه های مختلف

دبير هفتمين كنفرانس مجمع جهانی اسلام گفت: يزد دارای ظرفيت های بالا در عرصه های فرهنگ، معماری، دوستی و همدلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبير هفتمين كنفرانس مجمع جهانی  اسلام  با اشاره به ظرفيتهای فراوان يزد برای ميزبانی اين كنفرانس اظهار داشت: اين اجلاس در واقع سياستهای كلان جهان اسلام در عرصه بين المللی و در دنيايی كه جريان های تكفيری به  دنبال خدشه دار كردن چهره اسلام و جمهوری اسلامی ايران هستند را دنبال می كند.

محمد صدوقی  ادامه داد: كنفرانس مجمع جهانی اسلام سعی دارد با تكيه بر مشتركات كشورهای اسلامی، چهره واقعی اسلام را به دنيا نشان دهد و از سوی ديگر به مقابله با فعاليت های منفی گروه های تكفيری و معاند با اسلام بپردازد.

وی  يادآور شد برگزاری اين اجلاس با حضور انديشمندان به نام و معتبر كشورهای اسلامی به ميزبانی يزد می تواند برای اين استان كه خود را برای سال 1400 به عنوان «سال خوش آمد به يزد» آماده می كند حائز اهميت باشد زيرا هر كدام از شما ميهمانان می توانيد سفيرانی مهم و معتبر در توصيف آنچه در يزد ديده ايد باشيد.

دبير هفتمين كنفرانس مجمع جهانی اسلام در پايان سخنان خود تصريح كرد: استان يزد از ظرفيتهای بسيار بالايی در عرصه های مختلف از جمله: فرهنگ، معماری، دوستی و همدلی برخوردار است و مردمان اين سرزمين سابقه ای طولانی در زندگی مسالمت آميز با اديان مختلف از جمله زرتشتيان داشته و دارند.
 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.