فرمانده سپاه هندیجان گفت: مسابقه دو و میدانی روز گذشته به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از محل یادمان شهدای گمنام تا بلوار سپاه و بلعکس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقه دو و میدانی بسیجیان شهرستان هندیجان باحضورفرماندهی و پرسنل ناحیه سپاه و گردان عملیاتی امام رضا (ع)، حوزه مقاومت و پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری اداره ورزش و امور جوانان، تربیت بدنی ناحیه سپاه و کانون بسیج ورزشکاران و بیش از ۸۰ بسیجی در محل یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رشید جعفری در حاشیه این مسابقه بیان داشت: یاد و خاطره حماسه غرور آفرین آزادی خرمشهر در تاریخ جاویدان شد و این رشادت ها ماندگار شده و به فرمایش امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی افزود: با فرهنگ سازی مناسب باید حماسه های بزرگ 8 سال دفاع مقدس به نسل های آینده منتقل شده و الگو سازی شود.

جعفری به برگزاری  برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی شامل خاطره گویی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، غبار روبی و عطر افشانی شهدا، شامگاه یاد یاران، ایستگاه صلواتی، مسابقه دو و میدانی و فوتبال اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه هندیجان بیان داشت: حضور ۸۰ درصدی نوجوانان و جوانان در برنامه های  مختلف بسیج در این شهرستان نشانه بصیرت و ولایتمداری  این بسبجیان است.

وی با اشاره به آمادگی بسیجیان هندیجان در تمام زمینه ها افزود: بسیجیان هندیجان در تمام صحنه های انقلاب با ایمان به خدا حاضر و آماده هستند و به عنوان یک مرزبان از آب وخاک ایران اسلامی دفاع می کنند.

در پایان مسابقه دو ومیدانی به ۴نفر برتر نو جوان و جوان و ۴نفر برتر بزرگسال بسیجی هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.