استاندار خراسان رضوی گفت: نیاز امروز جامعه تقویت همبستگی و بهره گیری از تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای تحقق توسعه ی متوازن است.

بهره گیری از تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای تحقق توسعه ی متوازن در استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در جمع مردم بخش جنگل ضمن تبریک نیمه ی شعبان و میلاد منجی عالم بشریت اظهار داشت: اعتقاد به ظهور منجی و گسترش عدالت از جمله اعتقاداتی است که همگان به آن معتقد و قائل هستند.
وی با اشاره به فلسفه ی رسالت پیامبران و به ویژه حضرت رسول (ص)، افزود: بعثت پیامبران برای هدایت مردم به سوی رشد و کمال و همچنین ایجاد مدینه ی فاضله بوده است.
استاندار خراسان رضوی، شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را در همین راستا دانست و اظهار امیدوای کرد: در عصر غیبت بتوانیم تحت رهبری های نائب بر حق حضرت مهدی (عج)، برای توسعه و ایجاد فرصت های پیشرفت مردم تلاش کنیم.
رشیدیان با پاسداشت سالروز فتح خرمشهر، به مشکلات و تنگناهای رزمندگان در آن شرایط و تبلیغات دشمن مبنی بر عدم توانایی بازپس گیری خرمشهر اشاره و تصریح کرد: وحدت کلمه، اتحاد و همدلی تحت رهبری های ولی فقیه، بر تمام تجهیزات دشمن غلبه کرد.
استاندار خراسان رضوی در ادامه با بیان این که یکی از رویکردهای اصلی دولت رسیدگی همه جانبه بارویکرد عدالت به تمام نقاط کشور به ویژه مناطق کم برخوردار و روستایی است؛ اظهار داشت: تا کنون اقدامات موثری در این راستا انجام شده است.
رشیدیان گفت: دولت به منظور افزایش ماندگاری در روستاها علاوه بر تامین زیر ساخت های عمرانی به حوزه ی اشتغال نیز توجه ویژه ای داشته و به همین منظور تسهیلات قابل ملاحظه ای برای این موضوع اختصاص داده است.
وی گفت: تاکید ما بر این است که هیچ روستایی مشکل تامین آب شرب سالم و بهداشتی نداشته باشد و به همین منظور احداث مجتمع های آب رسانی در دستور کار قرار دارد.
رشیدیان با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در استان افزود: اجرای پروژه های آب رسانی، گاز رسانی و برق رسانی، آسفالت معابر روستایی، احداث فضاهای آموزشی و ... از جمله فعالیت هایی است که به منظور ارتقای خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است.
استاندار خراسان رضوی به اشاره به کمبود منابع آب در استان، گفت: جهاد کشاورزی آمادگی ارائه تسهیلات برای مکانیزه کردن کشاورزی، اجرای طرح های نوین آبیاری را دارد و کشاورزان به منظور استفاده ی بهینه از آب باید به سمت کشت های جایگزین و گلخانه ای بروند.
رشیدیان با بیان این که شهرستان رشتخوار در حوزه های کشاورزی و دامداری دارای ظرفیت های فراوانی است؛ استفاده از این توانمندی ها را برای تحقق توسعه ی پایدار منطقه ضروری دانست.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.