کار جمع‌آوری آثار و وصیت‌نامه‌های تعدادی از شهدای اهواز به پایان رسیده و به‌زودی در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گردآورنده آثار شهدا اظهار داشت: به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام کتاب زندگی‌نامه تعدادی از شهدای اهواز منتشر می‌شود.

علی حسنی‌پور، افزود: کار جمع‌آوری آثار و وصیت‌نامه‌های شهدا به پایان رسیده و هم‌اکنون کتاب در مرحله ویراستاری است که امیدواریم به‌زودی منتشر شود.

حسنی‌پور در ادامه بیان کرد: این کتاب شامل زندگی‌نامه 50 تن از شهدای والامقام منطقه گلستان اهواز و تعداد 11 تن از شهدای مدافع حرم است که با تلاشی که صورت پذیرفت آثار آنها جمع‌آوری شد.

وی ابراز کرد: شهدای مدافع حرم اهواز شهید حبیب جنت‌مکان، شهید علی‌محمد قربانی، شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی)، شهید داوود نری‌میسا و شهید عباس کردانی (کردونی) از جمله این شهدا هستند.

به‌گفته این نویسنده جوان، همچنین زندگی‌نامه شهید محمدرضا علیخانی، شهید فرامرز رضازاده، شهید جبار عراقی (طرفی)، شهید مجید محمدی و شهید سید جاسم نوری از دیگر شهدای مدافع حرم خوزستان نیز در این کتاب منتشر خواهد شد.

حسنی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: هنوز برای زندگی‌نامه شهدای اهواز نامی انتخاب نشده ولی نام‌هایی پیشنهاد شده که در حال بررسی آنها هستیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
ممنون دوستان عزیز
آخرین اخبار