5 هزار و 200 نفر از استان چهارمحال و بختیاری، برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد گفت: همزمان با 14 خردادماه امسال، 5 هزار و 200 نفر در قالب 130 دستگاه اتوبوس از این استان، برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به تهران اعزام می شوند.

سردار رضا محمدسلیمانی افزود: مشتاقان حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج و ستادهای مشخص شده در سطح شهرستان ها برای اعزام ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: تمام زائران به صورت یک جا بیمه می شوند و هیچ گونه هزینه ای بابت این اعزام دریافت نخواهد شد.

محمدسلیمانی گفت: تمامی اتوبوس های حامل زائرین، به صورت هماهنگ از استان خارج و ساعت 20 روز پنج شنبه 13 خردادماه جاری، پس از توقف در محل مشخص شده در اتوبان شهید کاظمی جاده نجف آباد، به مقصد تهران و حرم مطهر امام خمینی (ره) حرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: با توجه به گرمای هوا، از اعزام افراد سالخورده، بیمار و کودکان به مراسم ارتحال امام (ره) خودداری می شود.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: کمیته های مشخص شده، مسئول تهیه بسته های فرهنگی، خدمات بهداشتی، اسکورت زائران و پیش بینی لازم جهت هماهنگی اتوبوس ها را بر عهده دارند.

قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، نیز با تأکید بر کیفی سازی مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) تأکید کرد: زائران از همه اقشار و گروه ها به حرم مطهر اعزام شوند.

علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری هم گفت: 62 ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در تمام نقاط استان، با تأکید بر تبیین دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) و تشریح قیام تاریخی 15 خرداد برگزار می شود.

عبدالمجید فدایی رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست، با تأکید بر اهمیت رعایت نکات و ضرویات بهداشتی در حین سفر از سوی شرکت کنندگان در این مراسم، توصیه کرد: در حین سفر از غذاهای کنسرو شده استفاده شود و در صورت استفاده از غذای گرم، فاصله بین طبخ و صرف غذا، بیشتر از 2 ساعت نباشد.

انتهای پیام/ ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار